DOBRE bo POLSKIE- konkurs us��ug
20 grudnia 2000 roku, w Poznaniu, w reprezentacyjnych salach prestiżowego Hotelu Trawiński odbyła się uroczystość zamknięcia II Edycji 2000 Konkursu Usług "Dobre bo Polskie". Konkurs ten zorganizowany przez Towarzystwo im. Hipolita Cegielskiego przy współudziale poznańskiej Izby Rzemieślniczej, Wielkopolskiego Zrzeszenia Handlu i Usług, redakcji dziennika Głos Wielkopolski, Polskiej Telewizji Poznań, Radia Merkury, redakcji Kupca Wielkopolskiego i redakcji Nasza Wielkopolska, zainicjował tegoroczną serię imprez, których głównym celem jest promocja polskich firm oraz wyłanianie i nagradzanie oferowanych przez te firmy produktów oraz świadczonych usług. Specyfiką Konkursu jest to, że kandydatów do nagrodzenia statuetkami Hipolita oraz Certyfikatami Honorowymi zgłaszają konsumenci i to ich opinie decydują o werdykcie Jury. Na II Edycję 2000 konsumenci i odbiorcy usług nadesłali z całego kraju wiele tysięcy kuponów konkursowych. W rezultacie Jury Konkursu mogło wytypować zwycięzców, firmy najlepsze z dobrych. Laureatów Konkursu oraz wszystkich przybyłych na ceremonię rozdania nagród gości serdecznie powitał Prezydent Towarzystwa im. Hipolita Cegielskiego dr Marian Król, podkreślając znaczenie jakie dla rozwoju polskiej gospodarki mają małe i średnie przedsiębiorstwa tworzące nową jakość usług na rzecz zarówno podmiotów gospodarczych jak i poszczególnych konsumentów. Dr Marian Król pogratulował też wszystkim laureatom zwycięstwa w Konkursie i życzył dalszych sukcesów w rozwoju ich firm. Następnie przystąpiono do ogłoszenia werdyktu Jury Konkursu, które w Drugiej Edycji 2000 Konkursu Usług "Dobre bo Polskie" przyznało 3 statuetki Hipolita oraz 26 Certyfikatów Honorowych.
Statuetki Hipolita otrzymały następujące firmy:
CERTYFIKATY
|
Aktualności
XXXVI Edycja
Konkursu
„Najlepsze w Polsce”
„The Best in Poland”...
Stale jeszcze trwające obostrzenia związane z pandemią zaważyły na organizacji kolejnych edycji Konsumenckiego Konkursu Jakości Produktów i Usług „Najlepsze w Polsce” – „The best in Poland”, oraz na zwoływanej tradycyjnych Gali, podczas których uzyskane przez producentów i usługodawców Certyfikaty były wręczane. Wręczenie Certyfikatów za rok 2020 odbyło się w kameralnym, zamkniętym gronie tak, jak tego wymagały przepisy sanitarne. Taka sytuacja jest dla organizatorów Konkursu Jakości Produktów i Usług, jak i dla producentów i usługodawców biorących udział w konkursie bardzo stresująca i uciążliwa, a do tego jest w sprzeczności z potrzebami producentów i usługodawców, jak i konsumentów. Pierwszym zależy na pozyskiwaniu wiecej klientów i zwiększaniu sprzedaży, drugim – na znajdowaniu na rynku produktów i usług oferowanych przez polskie firmy. Wszystkoto razem koresponduje z oczekiwaniem, że w coraz większym zakresie musimy jako konsumenci wspierać rodzimy sektor gospodarczy - produkcyjny i usługow, aby. umacniać trendy odbudowy „zniszczeń gospodarczych” spowodowanych lockdown’em, pandemią i rygorystycznymi ograniczeniami sanitarnymi.