Promocja
Zapytania w sprawie możliwości publikowania materiałów promocyjnych, banerów, linków, sponsorowanych artykułów promocyjnych oraz tzw. wizytówek firm na stronach www Konsumenckich Konkursów Jakości Produktów i Usług o Certyfikat Godła Najlepsze w Polsce / The Best in Poland należy kierować telefonicznie do działu obsługujacego Konkurs Produktów: +48 61 858 24 38, a do działu obsługujacego Konkurs Usług: +48 858 24 46. Informacji udziela też Dzial Marketingu pod numerami: +48 (61) 852 38 92; +48 (0) 601 74 89 01. Zapytania mozna kierować także pocztą elektroniczną na adres e-mail: office@gmteuropa.com.
Aktualności
XXXVI Edycja
Konkursu
„Najlepsze w Polsce”
„The Best in Poland”...
Stale jeszcze trwające obostrzenia związane z pandemią zaważyły na organizacji kolejnych edycji Konsumenckiego Konkursu Jakości Produktów i Usług „Najlepsze w Polsce” – „The best in Poland”, oraz na zwoływanej tradycyjnych Gali, podczas których uzyskane przez producentów i usługodawców Certyfikaty były wręczane. Wręczenie Certyfikatów za rok 2020 odbyło się w kameralnym, zamkniętym gronie tak, jak tego wymagały przepisy sanitarne. Taka sytuacja jest dla organizatorów Konkursu Jakości Produktów i Usług, jak i dla producentów i usługodawców biorących udział w konkursie bardzo stresująca i uciążliwa, a do tego jest w sprzeczności z potrzebami producentów i usługodawców, jak i konsumentów. Pierwszym zależy na pozyskiwaniu wiecej klientów i zwiększaniu sprzedaży, drugim – na znajdowaniu na rynku produktów i usług oferowanych przez polskie firmy. Wszystkoto razem koresponduje z oczekiwaniem, że w coraz większym zakresie musimy jako konsumenci wspierać rodzimy sektor gospodarczy - produkcyjny i usługow, aby. umacniać trendy odbudowy „zniszczeń gospodarczych” spowodowanych lockdown’em, pandemią i rygorystycznymi ograniczeniami sanitarnymi.